Reklamácie a odstúpenie

Tento formulár slúži na nahlásenie reklamácie, odstúpenia od zmluvy alebo inej požiadavky súvisiacej s už zakúpeným tovarom.

Ako postupovať:
Starostlivo vyplňte formulár nižšie – najmä podrobne opíšte problém, ktorý s tovarom nastal, a uveďte svoje kontaktné údaje.

Po odoslaní formulára, prosím, vyčkajte až 48 hodín na našu odpoveď.

Náš tím vás bude kontaktovať e-mailom a poskytne vám potrebné informácie a postup pre ďalšie riešenie.

Lehota na vrátenie tovaru a vybavenie odstúpenia od zmluvy je 14 dní odo dňa doručenia tovaru alebo odoslania žiadosti o odstúpenie.

Dôležité upozornenie:
Neposielajte tovar späť bez našich pokynov! Správnu adresu a postup vám zašleme po vyhodnotení formulára.

Pre rýchle a bezproblémové vybavenie žiadame o presné vyplnenie všetkých údajov, najmä e-mailu a bankového spojenia (v prípade vrátenia peňazí).


Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

 

 


Podmienky vrátenia tovaru (odstúpenie od zmluvy)

  • Ako spotrebiteľ máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru.

  • Odstúpenie môžete podať prostredníctvom tohto formulára alebo iným jednoznačným vyhlásením (e-mailom alebo poštou).

  • Tovar je potrebné zaslať späť do 14 dní od odoslania odstúpenia na adresu uvedenú v kontaktoch e-shopu / v potvrdení objednávky.

  • Náklady na vrátenie tovaru k nám znášate Vy, ak k odstúpeniu nedošlo z dôvodu nášho pochybenia.

  • Vraciame Vám cenu tovaru vrátane pôvodného poštovného, maximálne však vo výške najlacnejšieho nami ponúkaného spôsobu doručenia. Peniaze vraciame do 14 dní od odstúpenia, najskôr však po obdržaní tovaru alebo preukázaní jeho odoslania.

  • Tovar prosím vracajte čistý a pokiaľ možno v pôvodnom obale.

  • V prípade, že je tovar akýmkoľvek spôsobom používaný alebo poškodený nad rámec bežného vyskúšania, máme právo primerane znížiť vracanú sumu, a to až o 20 % z predajnej ceny, podľa miery opotrebovania a ďalšej predajnosti tovaru.


Reklamačné podmienky (práva z chybného plnenia)

  • Ak má tovar vadu, máte právo na reklamáciu.

  • Reklamáciu môžete uplatniť prostredníctvom tohto formulára, e-mailom alebo poštou. Do popisu prosím uveďte, ako sa vada prejavuje a čo požadujete (oprava, výmena, zľava, odstúpenie od zmluvy).

  • Na vybavenie reklamácie je vhodné doložiť doklad o kúpe (faktúra, potvrdenie objednávky a pod.).

  • Máte právo najmä na:

    • opravu tovaru alebo

    • výmenu za nový, ak to nie je neprimerané, alebo

    • primeranú zľavu z ceny, prípadne

    • odstúpenie od zmluvy, ak ide o podstatnú vadu, opakovanú vadu alebo vadu, ktorú nemožno včas odstrániť.

  • Reklamáciu vybavujeme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, pokiaľ sa nedohodneme inak.

  • V prípade oprávnenej reklamácie máte nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov (napr. poštovné), ktoré nám preukážete.

  • Práva z chybného plnenia sa nevzťahujú na vady vzniknuté:

    • bežným opotrebením,

    • nesprávnym používaním,

    • mechanickým poškodením alebo

    • neodborným zásahom.